onze kijk

Doeltreffend in tekst en concept

Eerst de inhoud, dan de verpakking. Linksom of rechtsom kom je altijd uit op taal. Of het nu gaat om een website, brochure, magazine, nieuwsbrief, rapportage of welke uiting dan ook – taal betekent voor ons: passende woorden geven aan wat u wilt overbrengen naar klanten, relaties, burgers. Woorden die aankomen, pakkend en helder zijn, zorgvuldig zijn afgestemd op wie ze te lezen krijgt.

Tekst en context
De professionals van Sixpack zijn ervaren, ambachtelijke tekstschrijvers. Maar tegelijk zijn ze anders dan u wellicht van tekstschrijvers gewend bent. Zij realiseren zich dat tekst − hoe belangrijk ook − nooit op zichzelf staat, maar onderdeel is van een totaal waarin medium, beelden, design, verspreiding en bereik samen het effect bepalen van uw communicatie-inspanning. Daarom hanteren wij graag een geïntegreerde aanpak.

Continuïteit verzekerd
Continuïteit is bij Sixpack altijd gewaarborgd. U kunt rekenen op een hecht team van professionals die elkaar versterken, aanvullen en zonodig vervangen.

Concreet en compleet
Communicatie die raakt. Geen loze belofte. U communiceert om iets te bereiken. Daar zetten wij ons graag voor in. De impact van communicatie staat voor ons op het eerste plan. Met belevingsgerichte communicatie, teksten met uitstraling en bezieling. Ingebed in een omgeving van beelden en vormen die hetzelfde beogen.